Monday, August 3, 2009

Minyak Tembakul Kanda Power



Minyak Tembakul Kanda Power dikeluarkan sebagai kosmetik untuk lelaki.

Faedahnya:

*Digunakan secara tradisional untuk melancarkan perjalanan darah, serta melegakan sakit sendi dan otot.

*Baik untuk merawat masalah lemah tenaga kelelakian.

*20% - 30% tambah saiz selepas 40 kali digunakan.

*Terdapat 3 saiz pilihan iaitu 30ml, 40ml dan 60ml.

*Tanpa Alkohol dan Halal

*Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

*Harga yang cukup berbaloi untuk kebahagiaan rumahtangga anda.

30 ml - RM25.00
40 ml - RM30.00
60 ml - RM45.00

Tidak termasuk kos penghantaran!

Bagi anda yang ingin memasarkan produk MINYAK TEMBAKUL KANDA POWER ini sendiri atau menjadi ingin agen bagi kawasan anda dan ingin mendapatkan harga kilang, sila hubungi kami.

3 comments:

  1. Saya dari indonesia bagaimana cara order nya dan kirim ke alamat Indonesia

    ReplyDelete
  2. apakah anda ingin memiliki bisnis sendiri? atau memiliki rumah pilihan Anda? pedro jerome menawarkan pinjaman 2 tingkat dengan pembayaran pinjaman yang fleksibel sesuai dengan pinjaman individu dan hak internasional, pinjaman saya diberikan dengan sekejap mata ketika saya mengajukan $800,000.00 untuk memperluas bisnis pakaian saya jadi saya akan menyarankan siapa pun di sini mencari bantuan keuangan untuk menghubungi pedroloanss@gmail.com atau whatsapp nomornya di +18632310632. semoga beruntung.

    ReplyDelete